Köszöntés

Kedves Olvasóm!

Tartozom egy őszinte vallomással Neked! Nem küldtek, nem utasításra vagy szívességből, de még csak nem is véletlenül kerültem ide... Egyszerűen besokalltam, elegem lett!

A választások közeledtével egyre gyakrabban olvasok különböző gazdasági, közéleti, politikai elemzéseket, véleményeket és lehet, hogy csak én vagyok túlságosan elfogult, de nekem itt valami nem kóser... Jobboldaliként, felelősen gondolkodó emberként egész egyszerűen nem tartom korrektnek azt a mérhetetlen aránytalanságot, amit az itteni blogok képviselnek...

Röviden és tömören, ellensúlynak jöttem! :)

A későbbi félreértések elkerülése végett tisztázom előre: annak ellenére, hogy a Jobbikról gyakran majd többes szám első személyben beszélek, a legnagyobb jóindulattal sem nevezném magam jobbikos politikusnak, de még csak a fanatikus, szemellenzővel bíró támogatójunak sem (több dologban nem értek velük egyet, illetve a programjuk egyes elemeivel, időnként a megnyilvánulásaikkal sem), ellenben "iskolázatlan, nem olvasó és gyógykezelésre szoruló" (újabban ehhez hasonló jelzőkkel illetnek bennünket egyes fórumokon a befogadó, toleráns, demokrata ellenfelek) Jobbik-szimpatizánsnak annál inkább! Racionálisan, ám keményen kiállok majd az igazunkért abban az esetben, ha egy-egy "botrány" mögött csupán aljas lejáratást vélek, ám a kritikáimat is ugyanúgy meg fogom fogalmazni a Jobbikkal szemben, ha az ellenkezőjét érzem...
 

Nem mindenki fog ürülni a jelenlétemnek, ezt megígérhetem! :)

 

Szerző: (b)Right_side  2010.03.27. 00:05 Szólj hozzá!

Címkék: politika közélet

A bejegyzés trackback címe:

https://brightside.blog.hu/api/trackback/id/tr971871861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása